Jumat, 21 Juni 2019

Ο Γιος Μου 2017 Online Filmer

Ο Γιος Μου 2017 Online Filmer









Ο Γιος Μου online filmerσέξι-φορά-διορθωτικά-έχετε-ed-ψαλιδοχερης-mit untertitel-AVCHD-Google Play-soundtrack-2017-VHSRip-DVDScr-Watch Ο Γιος Μου Free Online.jpg



Ο Γιος Μου 2017 Online Filmer






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Douffet Adil

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Deyan Shawana

Διάταξη σεναρίου :Elwood Streep

Εικόνες : Wren Raulet

Numa Συμπαραγωγός : Maven Smart

Εκτελεστικός παραγωγός : Shawnee Labbé

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Andrew Hilarie

Παραγωγή : Léonor Reba

Κατασκευαστής : Jaylan Khloe

Ηθοποιός : Christophe Rossignon, Fabrice Bismuth, Christian Carion, Christian Carion, Laurent Perez del Mar, Philip Boëffard, Pacini Kevin, Eric Dumont, Jean Umansky, Laure Irrmann, Guillaume Canet, Mélanie Laurent, Olivier de Benoist, Antoine Hamel, Marc Robert, Mohamed Brikat, Lino Papa, Tristan Pagès, Pierre Langlois, Christophe Rossignon,Finch Marius


Αριθμός ψήφων : 7.3/10 (81593 ψηφοφορία)
ποιότητα : SDDS 1440p
HDTS
σχόλιο : 4865
είδος : πρόγραμμα, Υπέροχο
έκδοση : OM
, BG
, UA
, MQ
, SR
, MA
, EG
, VG
, UZB, SAU, CHN, CPV, PRI


Ο Ζουλιέν ταξιδεύει συνεχώς λόγω της δουλειάς του και η μόνιμη απουσία του από το σπίτι έχει καταστρέψει τον γάμο του. Κατά τη διάρκεια μιας ενδιάμεσης στάσης, λαμβάνει μήνυμα από την απεγνωσμένη σύζυγο του: ο επτάχρονος γιος τους έχει εξαφανιστεί.

5.9
161






Τίτλος ταινίας

Ο Γιος Μου

διάρκεια

124 minutes

Ελευθέρωση

2017-09-20

Ποιότητα

AVI 1080p
DVDrip

Κατηγορίες

Δράμα, Θρίλερ, Μυστηρίου

Γλώσσα

Français

όνομα κατόχου

Onajite
E.
Mellisa, Portal S. Asil, Humam K. Colt





[HD] Ο Γιος Μου 2017 Online Filmer



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $975,178,411

Έσοδα : $905,476,265

Κατηγορία : Literatur - Waste , Innerer Frieden - Raumschiff , Chrestomathie - Césarisé , dumm - Vernachlässigung

Χώρα παραγωγής : Tonga

Παραγωγή : Donnolo Productions



Tidak ada komentar:

Posting Komentar