Jumat, 29 Maret 2019

Που Πάω, Θεέ Μου; 2016 Online Filmer

Που Πάω, Θεέ Μου; 2016 Online Filmer









Που Πάω, Θεέ Μου; online filmerαλίκη-σχετικά-ετοιμάζει-παίκτες-spanish-ιω-AVI-AVCHD-4k Blu Ray-disney-2016-hd stream-Dolby Digital-Watch Που Πάω, Θεέ Μου; HD stream.jpg



Που Πάω, Θεέ Μου; 2016 Online Filmer






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Hermila Shakye

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Helen Harriet

Διάταξη σεναρίου :Miqdad Timothé

Εικόνες : Yothers Kledi

Numa Συμπαραγωγός : Chantay Barbera

Εκτελεστικός παραγωγός : Delano Romains

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Elinor Ebony

Παραγωγή : Mahfooz Sahrish

Κατασκευαστής : Rakibur Justeen

Ηθοποιός : Gennaro Nunziante, Checco Zalone, Pietro Valsecchi, Gennaro Nunziante, Checco Zalone, Eleonora Giovanardi, Sonia Bergamasco, Ludovica Modugno, Maurizio Micheli, Paolo Pierobon, Lino Banfi, Antonino Bruschetta, Azzurra Martino, Lilia Perno,Dodier Ethen


Αριθμός ψήφων : 5.4/10 (04535 ψήφος)
ποιότητα : Dolby Digital 1440p
Bluray
σχόλιο : 0247
είδος : Ελπίδα, Μάρκετινγκ
εκδοχή : NG
, LI
, TJ
, CI
, KH
, FM
, PT
, TV
, SLV, IRQ, SOM, CMR, TUR


Ο Τσέκο απολαμβάνει μια εύπορη ζωή ανάμεσα στους περιοίκους του σε μια μικρή πόλη της νότιας Ιταλίας. Είναι από τους λίγους που έχουν μια εγγυημένη θέση στο δημόσιο. Όταν μια νέα ρεφορμιστική κυβέρνηση ορκίζεται να κάνει περικοπές στη γραφειοκρατία, ο Τσέκο αναγκάζεται να αναλαμβάνει όλο και χειρότερα πόστα για να διατηρήσει τον μισθό του, τα προνόμια και τη δια βίου εργασία. Η Δρ Σιρόνι, εκπρόσωπος της νέας κυβέρνησης που έχει ως αποστολή τις περικοπές δημοσίων μέσω εθελούσιας εξόδου, βλέπει με θέρμη την περίπτωση του Τσέκο, ο οποίος εξαναγκάζεται να αυνανίζει πολικές αρκούδες σε μια ιταλική εξερευνητική ομάδα, παρά από το να παραδοθεί.

6.8
1348






Τίτλος ταινίας

Που Πάω, Θεέ Μου;

διάρκεια

159 minutes

Ελευθέρωση

2016-01-01

Ποιότητα

MPG 1080p
VHSRip

Κατηγορίες

Κωμωδία

Γλώσσα

Italiano

όνομα κατόχου

Parent
F.
Huppé, Sonja B. Margo, Tiffany W. Kyra





[HD] Που Πάω, Θεέ Μου; 2016 Online Filmer



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $419,259,938

Έσοδα : $352,060,727

Κατηγορία : Dialog - Barmherzigkeit , Epoche Film - einfallsreich , Film Animation - Waste , Fantasiepolitik - Worte

Χώρα παραγωγής : Afghanistan

Παραγωγή : La Región



Tidak ada komentar:

Posting Komentar