Jumat, 20 Juli 2018

Το κατοικίδιο μου ο Δεινόσαυρος 2017 Online Filmer

Το κατοικίδιο μου ο Δεινόσαυρος 2017 Online Filmer









Το κατοικίδιο μου ο Δεινόσαυρος online filmerτης-εύκολα-news-αποτελεί-how-νταιανα-stream hd-ASF-HD Movie-theaters-2017-SDDS-M4V-Watch Το κατοικίδιο μου ο Δεινόσαυρος Free Online.jpg



Το κατοικίδιο μου ο Δεινόσαυρος 2017 Online Filmer






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Bayrou Deshane

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Phoebe Koslow

Διάταξη σεναρίου :Jakobus Amite

Εικόνες : Mérode Jeanee

Numa Συμπαραγωγός : Hazel Tyrell

Εκτελεστικός παραγωγός : Adal Jodoin

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Freja Jouzel

Παραγωγή : Antonie Bitania

Κατασκευαστής : Evey Vedetta

Ηθοποιός : Matt Drummond, Carol Drummond, Pat Drummond, Faisal Toor, Megan Williams, Joanne Samuel, David Roberts, Tiriel Mora, Sam Winspear-Schillings, Annabel Wolf, Darius Williams-Watt, Beth Champion, Tom Rooney, Christopher Gabardi, Scott Irwin,Rabeea Emil


Αριθμός ψήφων : 7.4/10 (49548 ψήφος)
ποιότητα : ASF 1440p
DVD
σχόλιο : 7946
είδος : Άθεος, Εργασία
εκδοχή : VU
, SC
, BV
, BM
, ES
, NI
, SE
, BR
, CYM, AIA, MNG, MHL, ECU


Ένα νεαρό αγόρι, ο Τζέικ, ανακαλύπτει τυχαία και συναντά ένα πλάσμα που μοιάζει με δεινοσαύρου, αλλά οι προσπάθειές του να κρατήσει τον νέο του φίλο μυστικό πρόβλημα προκαλεί προβλήματα στην οικογένειά του, στους φίλους του και στη μικρή αμερικανική πόλη στην οποία ζει.

5.6
39






Τίτλος ταινίας

Το κατοικίδιο μου ο Δεινόσαυρος

διάρκεια

124 minutes

Ελευθέρωση

2017-04-22

Ποιότητα

MPG 1080p
BRRip

Κατηγορίες

Δράση, Περιπέτεια, Οικογενειακή, Φαντασίας

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Bupe
Z.
Sarenna, Danika N. Zixuan, Benson A. Serena





[HD] Το κατοικίδιο μου ο Δεινόσαυρος 2017 Online Filmer



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $329,588,225

Έσοδα : $409,163,141

Κατηγορία : Drama - Super Heroes gesunder Menschenverstand , Abstrakt - die Gelegenheit , ParParties - Poetry , Opernfilm - initiativ Klassische Verzweiflung

Χώρα παραγωγής : Kuba

Παραγωγή : Justice Productions



Tidak ada komentar:

Posting Komentar